Sunday, April 25, 2010

Nasi Lemak Teh Tarik

Sunday morning...nak makan apa ek pagi nih?seriously,teh tarik dan nasi lemak  is the best choice,right?haha~~terbaca pulak artikel tentang Sarapan 1Malaysia yang diadakan di Kuala Kubu Bharu,semalam....bukan sekadar sarapan biasa,tapi majlis itu berjaya mencatatkan rekod baru iaitu nasi lemak terbesar setinggi enam kaki...siapa la yang nak makan kalau banyak macam tu kan...bagi aku,program macam nih memang terbaik-lah!.maybe ramai akan cakap,sarapan je pun,nasik lemak je pun,tapi hakikatnya,aktiviti aktiviti macam nih la yang dapat mengetengahkan identiti kebangsaan (selain daripada dapat makanan free-lah kan) ...salute Gagasan 1Malaysia-Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan!

No comments: