Tuesday, December 28, 2010

Blog = Berhabuk

Ok sangat amat keterlaluan lamanya aku tak update blog ni..Last post aku bulan Jun ( pergghhh lama gila ....) Bukan sebab aku tak tahu nak tulis apa. Tapi ke-tidak-hadiran kerajinan yang membuatkan blog aku ni menjadi sedemikian rupa. Takpe, aku kemas blog aku sekarang jugak! 

GEDEBUSH....GEDEBUSH....
TING...TONG..TING...TONG....
BUANG...SIMPAN....BUANG...SIMPAN....
SAPU...CUCI...SAPU...CUCI.....

DAH SIAP!

Haha...sorry guys lama tak update blog...aku bukan ada laptop sendiri macam korang..siap pakej dengan broadband sekali pulak tu (jeles jeles)..TAPI.....hehehehe....sekarang aku dah ada laptop sendiri dah! hihihiihihi....terima kasih daun keladi kepada Encik Shahrizal dan Puan Ruzeelia Afzan kerana menghadiahkan laptop nih yekkk..style-lahh...dan tidak lupa Encik Kamal kerana telah tolong meng-godek-godek-kan laptop nih...hahaa... So laptop dah ada, tapi broadband? Hm...kurang berkemampuan pulak rasanya nak subscribe broadband....macam mana eyh......tak kan tiap tiap hari nak kena pergi mcDonald nak online free kot kan....hm....... AHAH! Dah dapat idea! ahaha...rancangan untuk "menceroboh" line wi-fi IIUM Guest! Korang ( student student UIA ) ramai yang guna wi-fi IIUM Community kan? Mesti sempai masak nasi dulu sementara nak tunggu page reload kan? hihi..aku nak guna IIUM Guest punya line.... FREE ok? Tak la "laju" sangat macam IIUM Community punya line...Ha? Macam mana? Ada la.. Rahsia :p

milkysmile

1 comment:

Sorcerer's Stone said...

sama2...nt jgn lupa belanja abg lu taw...hahaha