Friday, December 31, 2010

miss twenty-ten :')

assalamualaikum


ini entry terakhir
untuk tahun ini


macam korang tahu
hari ni 
hari last untuk aku jumpa miss twenty-ten

sedih?

gembira?

miss twenty-ten
aku ada sesuatu untuk kau

denngarkanlah......
sajak yang aku gubah khas buat pemergianmu ....



oh...

miss twenty-ten

realitinya

kau dah banyak mengajar aku macam macam benda

daripada kemanisan hidup

hinggalah

kekejaman dunia


oh miss twenty-ten

aku tahu

kau takkan datang padaku kembali lepas nih

jangankan jenguk

kirim salam pada aku pun tak kan sama sekali dah

kejam kan realiti nih

tapi

aku terpaksa biarkan kau pergi miss twenty-ten

kau sangat bermakna bagiku

miss twenty-ten

tanpa kau

aku takkan kenal dia

tanpa kau

aku takkan belajar apa apa

kehadiran kau begitu bermakna

namun

aku terpaksa jua mengatakan tata titi tutu padamu

oh miss twenty-ten

akan ku iringi pemergian kau dengan bermakna

santapan terakhir bersamamu adalah mee segera Maggi

dengan secawan Nescafe 'O' yang hangat

semoga kau ingat semua nih miss twenty-ten

sampai bila bila

aku tahu 

kau akan berjaya di mana mana sahaja

walaupun 

tanpa aku

miss twenty-ten

sekali lagi

terima kasih atas segalanya

apa yang buruk

kita sama sama jadikan sempadan

yang baik

jadikan tauladan

kalau ada rezeki

yang tauladan tu aku try jadikan movie untuk tv9

miss twenty-ten 

pesanan terakhir padamu

jaga diri baik baik

sampaikan salamku pada abang abang dan kakak mu

2009, 2008, 2007 dan lain lain apabila bertamu

aku doakan kau bahagia

miss twenty-ten

kenang daku dalam doa mu 

semoga berbahagia ke anak cucu 

: ')


... take care, miss twenty-ten ... selamat datang miss twenty-eleven ...

7 comments:

j.i.r.o. said...

jiwang beb~ :D

siti fatimah said...

2011 semoga lebih baik :)
aminnnnnnnn

dOnUt_cHentA_kAmoO said...

ohhh sgt dramatic . hahahaha :DDD

ahmad abdussalam said...

salam....just to show dat abg baca blog kamu...=)

hazwanihazemi said...

all is well? 3idiots? hoho, and asal english sangat page kauu nih? kata malaysia tanahtumpah darahkuu hoho, and act aku tataw nk comment tang mana, plus, i dont want to follow ue;p hee

Namer Ismail said...

dah lepas dah r..sibuk2 watpe..?? ha3

Namer Ismail said...

dah lepas dh r..xyah bising2..ha3